Telefon  +48 601 828 735

Email  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Obsługa bankowo-księgowa

Osoba przeprowadzająca obliczenia finansoweW ramach obsługi bankowo-księgowej nieruchomości prowadzimy przede wszystkim działalność rozliczeniową i sprawozdawczą. Prowadzimy rozliczenia z właścicielami lokali, jak również z dostawcami mediów i innymi usługodawcami.

Opracowujemy plan gospodarczy i ustalamy wysokości zaliczek na koszt utrzymania nieruchomości wspólnej i fundusz remontowy. Poprzez rachunek bankowy wspólnoty dokonujemy rozliczeń z właścicielami nieruchomości, uwzględniających wyżej wymienione koszty. Rozliczamy także media w lokalach mieszkalnych i użytkowych. Właścicielom lokali udostępniamy informacje na temat obecnej wysokości opłat i bieżącego salda na indywidualnych kontach rozliczeniowych. Sporządzamy też i dostarczamy zawiadomienia o zmianie opłat w każdej sytuacji, gdy ona następuje.

Pozostajemy również w ścisłej współpracy z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej, któremu umożliwiamy pełen wgląd w rozliczenia wszystkich właścicieli. Wraz z Zarządem Wspólnoty organizujemy również okresowe spotkania informacyjne dotyczące kluczowych dla lokatorów spraw. Uczestniczymy także w rocznych zebraniach sprawozdawczych i sporządzamy roczne sprawozdania finansowe wraz z rozliczeniami dla lokali.

W ramach obsługi bankowo-księgowej nieruchomościami zapewniamy:

  • otwarcie rachunku bankowego Wspólnoty Mieszkaniowej i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek bankowy,
  • prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną,
  • opracowanie planu gospodarczego i ustalanie wysokości zaliczek na koszt utrzymania nieruchomości wspólnej i fundusz remontowy,
  • rozliczanie mediów w lokalach mieszkalnych i użytkowych,
  • realizację rozliczeń finansowo-księgowych prowadzonych w systemie VIRTU_CZYNSZE łódzkiej firmy IKKISoft,
  • udostępnianie właścicielom lokali informacji na temat obecnej wysokości opłat i bieżącego salda na indywidualnych kontach rozliczeniowych,
  • sporządzanie zawiadomień o zmianie opłat w każdej sytuacji, gdy ona następuje,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych Wspólnoty,
  • obsługa bankowa nieruchomości,
  • rozliczanie mediów,
  • fundusz remontowy stawki.